Kalendarz Imprez

FAQ

Pytania i odpowiedzi

 

Poniżej przedstawiamy zestawienie najczęściej pojawiających się pytań dotyczących sprzedaży karnetów i biletów oraz odpowiedzi na te pytania.

 

 

P: Co to jest profil kibica?

O: Jest to wirtualna karta kibica niezbędna do zakupu karnetu lub biletu. Profil można założyć w każdym punkcie sprzedaży biletów i składa się on z następujących danych: imię, nazwisko, numer PESEL oraz wizerunek (fotografia twarzy).

 

 

P: Jakie jest moje hasło? Posiadam już profil w systemie, który został założony w punkcie kasowym.

O: Hasło jest nadawane automatycznie. Standardowo to NAZWISKO użytkownika pisane dużymi literami (każda litera duża) z zachowaniem polskich znaków.

 

 

P: Przy rejestracji  przypadkowo podałem zły adres email i nie mogę się zarejestrować, bo nie można zarejestrować ponownie się na ten sam pesel. Co mam w takim przypadku zrobić?

O: Należy udać się do punktu sprzedaży biletów i poprosić o zmianę danych w profilu na właściwe. Przy okazji warto uzupełnić profil o brakujące elementy np. zdjęcie.

 

 

P: Gdzie mogę wykonać zdjęcie do profilu?

O: Zdjęcie można wykonać w punkcie wyrabiania Kart Kibica w klubowym FanShopie oraz w kasach biletowych.

 

 

P: Kupiłem karnet i chciałbym otrzymać fakturę. Gdzie się zgłosić?

O: Jeżeli karnet został zakupiony w punkcie sprzedaży, to należy zgłosić się z potwierdzeniem zakupu do siedziby klubu.

 

 

P: Wraz z czterema przyjaciółmi mieliśmy karnety na poprzednią rundę. Czy mogę kupić karnety dla wszystkich?

O: Tak. Jedna osoba może kupić karnety dla swoich znajomych. Przy kasie może pojawić się jedna osoba reprezentująca grupę i wnieść opłatę za wszystkie karnety. Nie musi posiadać przy sobie kart kibica, wystarczą pesele.

 

 

P: Czy mogę kupić karnet przez Internet dla kilku osób?

O: Tak, jednakże ze względu na fakt, iż na jeden profil internetowy przypada jeden karnet, niezbędnym jest posiadanie danych (login, hasło) wszystkich osób, dla których mają być zakupione karnety i kolejno zalogować się na ich konta. Oczywiście wszystkie te osoby muszą mieć założony wcześniej profil kibica.

 

 

P: Miałem karnet w poprzedniej rundzie – czy znów muszę wykonać zdjęcie do bazy danych kibiców?

O: Nie ma takiej potrzeby. Osoby, które założyły pełny profil (ze zdjęciem) nie muszą już więcej wykonywać zdjęcia przy zakupie karnetu czy biletu.

 

 

P: Czy będę miał możliwość zmiany miejsca po zakupie karnetu?

O: Nie będzie możliwości stałej zmiany miejsca po zakupie karnetu.

 

 

P: Czy jest możliwość rezerwacji miejsc?

O: Nie ma takiej możliwości.

 

 

P: Czy karnet zakupiony przez Internet można opłacić w punkcie sprzedaży?

O: Nie. Karnet zakupiony przez Internet należy opłacić przechodząc do zakładki „płatność”. Pominięcie tego punktu powoduje, że miejsce zostanie zwolnione.

 

 

P: Co muszę zrobić, gdy wybrałem już miejsce wszystko zaakceptowałem i gdy doszedłem do strony gdzie trzeba dokonać zapłaty nie wiedziałem co zrobić, gdyż nie posiadam konta w banku i nie mam jak zrobić przelewu. Czy jest jakaś inna opcja, aby dokonać zapłaty?

O: W przypadku zakupu poprzez stronę www.kupbilety.pogonszczecin.pl płacić możemy tylko poprzez operatora płatności po przejściu na jego stronę.

 

 

P: Czy dla 3-letniego dziecka muszę kupować karnet?

O: Tak.

 

 

P: Czy na sektor rodzinny mogę kupić bilety przez Internet?

O: Tak.

Proszę czekać - trwa ładowanie treści