Kalendarz Imprez

Informacje

KARTA KIBICA

Nie mam karty kibica. Czy wejdę na mecz?
- Nie. Na mecz można wejść jedynie z kartą kibica.

Gdzie mogę wyrobić kartę kibica?
- Karty wydajemy tylko w punktach na stadionie. W kasie prowadzącej sprzedaż sprzedaż biletów i tylko w okresie sprzedaży biletów (w zależności od dni jest to Fanshop mieszczący się w budynku VIP za niską trybuną albo klubowe kasy usytuowane z tyłu administracyjnego budynku Pogoni).

Czy muszę mieć ze sobą dokument, by wyrobić kartę?
- Tak. Niezbędny jest dokument z numerem PESEL, który potwierdza tożsamość. 

Nie jestem pełnoletni. Mogę wyrobić kartę?
- Tak. Obecny musi być jednak musi być opiekun prawny osoby, której profil chcemy założyć.

Ile trwa wyrobienie karty kibica?
- Jeśli pod kasami/w Fanshopie nie ma kolejek, czas wyrabiania karty kibica trwa nie dłużej niż 3 minuty.

Ile kosztuje wyrobienie karty kibica?
- 10 złotych. To opłata jednorazowa.

Zgubiłem kartę, co teraz?
- W punkcie wyrabiania kart kibica kasjer wyda duplikat. Kosztuje tyle samo, co karta – 10 złotych.

Do czego służy karta kibica?
- Jest tylko i wyłącznie nośnikiem elektronicznego biletu/karnetu. Po zakupie biletu/karnetu otwieramy nią kołowrotek wejściowy na mecz, w strefie w której znajduje się sektor wskazany na bilecie/karnecie.

Mam kartę kibica innego klubu. Czy wejdę na mecz?
- Jeśli karta jest kompatybilna z systemem, którego używa Pogoń, kasjer założy profil kibica, przypisze kartę do systemu i sprzeda wejściówkę. Nie pobierze wówczas opłaty za wydanie karty. Jeśli karta nie jest kompatybilna z systemem Pogoni Szczecin, kasjer wyda nową kartę i pobierze opłatę za wyrobienie karty w wysokości 10 złotych.

Chcę kupić bilet/karnet i wyrobić kartę kibica jednego dnia. Czy muszę stanąć w dwóch kolejkach?
- Nie. W kasach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 oraz w FANSHOP przeprowadzisz obie operacje jednocześnie. Kasjer wyrobi najpierw kartę kibica, a następnie sprzeda bilet/karnet.

Mam kartę kibica i kupiłem na nią bilet/karnet, jednak kołowrotek nie otwiera się.
- Prawdopodobnie wystąpił błąd. Z kartą należy udać się do okienka „reklamacje” w budynku administracyjnym. Tam kłopot zostanie szybko rozwiązany. 

Proszę czekać - trwa ładowanie treści